sobota, 19 stycznia 2013

:(

Ale się spisałam -.- 3 rozdziały... Niestety, bloga zawieszam, bo straciłam wenę do pisania tego. Spodziewałam się, że tak będzie, bo zawsze tak jest, gdy mam napisane 2 rozdziały i biorę się za publikację. Pocieszę czytelników i powiem, że mam napisaną całkiem inną książkę, którą niedługo zacznę publikować [looove-is-blind.blogspot.com] (tak, 3 "o", bo nazwa z jednym "o" była zajęta, a oczywiście ktoś tylko założył bloga, żeby nazw było mniej-.-). Nie jest skończona w całości, ale przynajmniej jedna część jest skończona (tą, którą chciałam skończyć), a teraz piszę ciąg dalszy :). Powiadomię tego, kto chce o NN :)

5 komentarzy:

  1. Będę czytać, ale nie musisz mnie powiadamiać, obserwuję ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Odppowiadając ;)

    Oczywiście, że będę czytać, dodam tamten blog do czytanych gdy tylko pojawi się prolog albo pierwszy rozdział ;)
    Tylko poinformuj mnie o tym ;)

    eastofredsun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie kontynuujesz tego opowiadania :( W takim razie poinformuj mnie, gdy pojawi się coś na nowym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że zakończyłaś. Właśnie przeczytałam Twoje opowiadanie i spodobało mi się. Poinformuj mnie o NN, a tymczasem, gdy znajdziesz chwilę wolnego zapraszam do mnie na mój nowy blog. www.wybraniec-losu.blog.pl lub www.miami-to-moje-miejsce-na-ziemi.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, bo opowiadanie mnie wciągnęło. Zapowiadało się ciekawie. No nic poinformuj mnie gdy coś pojawi się coś nowego u Ciebie :)
    pozdrawiam :*

    [http://hidden-feelings-of-love.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń