czwartek, 23 sierpnia 2012

Prolog

 Trudno jest być szczęśliwą, trzymając tak wielką tajemnicę w sekrecie. Zwłaszcza, gdy nie można liczyć na wsparcie bliskich, bo ojciec to nałogowy alkoholik, a mama odeszła z tego świata już parę lat temu, zabierając ze sobą starszą siostrę Destiny - Madeleine - jedyną osobę, na której siedemnastolatka mogła polegać. Komu powinna powiedzieć, że jest prześladowana i nawiedzana przez jakiegoś psychopatę, który w rzeczywistości nawet nie istnieje? Normalni ludzie nie chodzą po nocy ubrani w czarne peleryny, a na około nich nie latają wrony jak sępy. Wielokrotnie nastolatka przed nim uciekała, a on potrafił dopaść ją nawet w snach, przemieniając je w koszmar.

≈•≈♥≈•≈

Co myślicie o prologu? Raczej taki kiepski... Nie lubię pisać prologów i zaczynać nowych rozdziałów... Zwłaszcza pierwszych. Ale może jakoś da się to przełknąć...
Nigdy nie zakładałam bloga, mając napisany tylko jeden rozdział, więc nowe wpisy będą się pojawiać niesystematycznie. Zwłaszcza, że niedługo szkoła i jeśli w ciągu tego tygodnia nie napiszę paru rozdziałów to będzie średnio ciekawie. :D

11 komentarzy:

  1. No właśnie, szkoła wraca... jak o tym pomyślę, to jest masakra, piszę trzy opowiadania, jedno na bloga, dwa tak sobie, nie publikuję ich (jak na razie). Jak przyjdzie szkoła, ja na nic nie będę miała czasu ;x
    Prolog fajny, zainteresował mnie. Co to za tajemniczy psychopata, który w ogóle nie istnieje? Ja będę czekać na pierwszy rozdział. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prolog krótki, ale sprawił, że nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału :) Bardzo tajemniczy. Nie wiem czemu uważasz, że jest kiepski.
    Czekam na rozdział pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezły prolog, aż zżera mnie ciekawość, co będzie dalej. Historia rzeczywiście jest owiana tajemnicą. Psychopata? Dobra, mam ciarki...
    Będę czytać tego bloga, tak jak twojego drugiego. Jakbym mogła nie zajrzeć na niego?;o
    Niedługo szkoła...ja też nie będę mieć na nic czasu. Już 3 gimnazjum, same powtórzenia...
    Informuj mnie o nowościach. Pozdrawiam;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się sposób w jaki napisałaś prolog taki mroczny :D. Skoro psychopata nie istnieje to szykuje się fantasy ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na razie zaczyna się fajnie, czekam na kolejny rozdział : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak powiadamiaj przynajmniej będę wiedziała kiedy zostawić sobie trochę wolnego czasu na czytanie :D wszystko przez szkołę :/. A ja mam Cię powiadamiać ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny rozdział już jest. Zapraszam: http://mam-bestie-w-sobie.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowy rozdział jest. Zapraszam :D
    http://mam-bestie-w-sobie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dodałam następny rozdział wpadnij: http://mam-bestie-w-sobie.blogspot.com/ :D. Napisz co myślisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej ;) Jasne, że chętnie będę czytać Twojego bloga ;) Zaciekawił mnie prolog ;) Już widać, że to będzie niezwykła historia ;) Możesz powiadomić mnie jak dodasz rozdział? ;)

    Ps zapraszam też na mojego bloga ; bloga http://my-new-life-as-lisa.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak jak obiecałam, zabrałam się za Twoje opowiadanie :) Zaczęłam oczywiście od początku i muszę powiedzieć, że prolog, choć krótki, jest bardzo udany. Wszystko jest owiane tajemnicą, treść niewiele zdradza, ale zachęca do dalszego czytania :) Językowo także poprawnie (musisz mi wybaczyć, ale zwracam uwagę na błędy ;) ) No nic, biorę się za 1 rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń